Surveys for CashPoints -kyselyihin ilmoittautuminen on vaivatonta, koska kuhunkin paneeliin pääsee vain kutsusta. Seuraa vain kutsusähköpostissasi olevaa linkkiä ja viimeistele rekisteröityminen. Muista, että sinun on oltava Norwegian Reward -ohjelman jäsen, jotta voit liittyä paneeliin. Jos et ole Norwegian Reward -jäsen, sivulla https://fi.norwegianreward.com/ voit liittyä maksutta.
Onko minun oltava Suomen asukas?Kyllä. Tämä Surveys for CashPoints -paneeli on vain Suomessa asukkaille.
Miksi minun on annettava ilmoittautumisen yhteydessä Norwegian Reward -tietoni?Surveys for CashPoints -paneelin jäsenenä saat CashPoint-pisteitä kiitokseksi mielipiteesi kertomisesta. Norwegian Reward -tietosi tarvitaan rekisteröitymisen yhteydessä tilisi vahvistamiseen ja kustakin täyttämästäsi kyselystä saatavien CashPoint-pisteiden myöntämiseen.
Kuinka monta tiliä minulla voi olla?Kullakin Norwegian Reward -jäsenellä saa olla vain yksi tili.
Miten pääsen Surveys for CashPoints -tiliini?Pääset nopeasti tiliisi syöttämällä kirjautumissivulla sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Kirjauduttuasi sisään voit päivittää profiilisi saadaksesi mahdollisimman sopivia kyselykutsuja, muokata tilitietojasi, lisätä Norwegian Reward -numerosi, tarkastella kyselyhistoriaasi ja tarkistaa kerryttämiesi CashPoint-pisteiden määrän.
Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitteeni?Sähköpostiosoite toimii samalla käyttäjätunnuksena, minkä vuoksi sitä ei valitettavasti voi muuttaa tilisivulla. Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, ota meihin yhteyttä. Olemme mielellämme avuksi.
Miten voin vaihtaa salasanani?Jos haluat vaihtaa salasanasi, kirjaudu tiliisi ja siirry Tili-osion Omat tiedot -kohtaan.
Miten voin päivittää henkilötietoni?Jos haluat tehdä muutoksia henkilötietoihisi, kirjaudu tiliisi ja siirry Tili-osion Omat tiedot -kohtaan. Huomaa, ettet voi tällä sivulla muuttaa sähköpostiosoitettasi, koska se toimii käyttäjätunnuksenasi. Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, ota tarvittaessa yhteyttä .
Voivatko kotitalouteni muut jäsenet liittyä Surveys for CashPoints -ohjelmaan?Surveys for CashPoints -paneeleihin pääsee vain kutsusta, eikä yksilöllistä kutsulinkkisiäsi voi jakaa muille. Pyydä perheenjäseniäsi ja ystäviäsi etsimään sähköpostilaatikostaan oma Norwegian Rewardin lähettämä kutsunsa. Kutsusähköpostit lähetetään vain Norwegian Reward -jäsenille. Jos he eivät vielä ole jäseniä, he voivat rekisteröityä osoitteessa https://fi.norwegianreward.com/ . Kaikille Surveys for CashPoints -rekisteröitymisille tehdään perusteellinen tietojen laatutarkastus.
Tarvitseeko minun ilmoittaa teille, jos poistun maasta?Surveys for CashPoints on vain Suomen toimiva paneeli. Jos muutat pois Suomesta, peruuta jäsenyytesi kirjautumalla tiliisi ja siirtymällä Omat tiedot -osion Asetukset-kohtaan. Meille ei sen sijaan tarvitse ilmoittaa tilapäisistä matkoista Suomen ulkopuolelle.
Miten perheenjäseneni ja ystäväni voivat liittyä Surveys for CashPoints -ohjelmaan?Jos ystäväsi ja perheenjäsenesi ovat Norwegian Reward -jäseniä, pyydä heitä etsimään sähköpostilaatikostaan oma Surveys for CashPointsin lähettämä kutsunsa. Jos he eivät ole Norwegian Reward -jäseniä, sivulla https://fi.norwegianreward.com he voivat liittyä mukaan.
Miten peruutan Surveys for CashPoints -jäsenyyteni?Voit peruuttaa jäsenyytesi kirjautumalla tiliisi ja siirtymällä Omat tiedot -osion Asetukset-kohtaan. Tilin aktivoinnin poisto voi kestää muutaman päivän, ja saatat tänä aikana saada kyselykutsuja. Huomaa, että vain Surveys for CashPoints -tilisi peruutetaan. Jäsenyytesi Norwegian Reward -ohjelmassa jatkuu ennallaan.
Teemme kyselyjä, koska yritykset, julkishallinnon laitokset sekä muut organisaatiot ovat kiinnostuneita näkemyksistäsi ja asenteistasi. Ne ovat erityisen kiinnostuneita tuotteidensa ja palveluidensa suurkuluttajien näkemyksistä. Mitä paremmin ne tuntevat käyttäjiensä ajatukset, sitä helpompi niiden on parantaa ja mukauttaa palveluitaan.
Kyselyt luo ja jakaa Dynata. Norwegianilla ei ole pääsyä vastauksiisi.
Lähetämme kyselykutsuja melko säännöllisesti, mutta emme pysty sanomaan, milloin tai miten usein joku yksittäinen jäsen saa kutsuja. Jokainen kysely räätälöidään kunkin asiakkaan yksilöllisten tutkimustavoitteiden mukaan, mikä samalla tarkoittaa, että kyselyjen luomiseen kuluva aika vaihtelee huomattavasti.
Mitä tapahtuu, kun liityn jäseneksi?Lähetämme sinulle liittymisesi jälkeen sähköpostiviestin, jossa toivotamme sinut tervetulleeksi Surveys for CashPoints -ohjelmaan ja pyydämme sinua aktivoimaan tilisi. Kehotamme sitten kirjautumaan tiliisi ja täyttämään profiilisi. Pian sen jälkeen alat saada sähköpostitse kutsuja vastata kyselyihin. Sähköpostiviesteissä on kaikki osallistumiseen tarvittavat tiedot, mukaan lukien kyselyn täyttämisestä saatavien CashPoint-pisteiden määrä.
Mitä minulta odotetaan osallistuessani kyselyihin?Pyydämme sinua pohtimaan huolellisesti jokaista kysymystä, johon kyselyssä vastaat. Vastauksille tehdään useita laatutarkistuksia, ja epärehelliset vastaukset saatetaan tällaisissa tarkistuksissa hylätä. Jos havaitsemme sinun toimineen epärehellisesti, emme voi palkita sinua kyselystä. Jos tällainen toiminta jatkuu, saatamme joutua poistamaan tilisi aktivoinnin (katso lisätiedot käyttöehdoista.) .
Rangaistaanko minua jotenkin, jos en vastaa kyselyyn, johon minut on kutsuttu?Ei. Voit vastata niin moneen tai harvaan kyselykutsuun kuin haluat. Muista kuitenkin, että mitä useampaan kyselyyn vastaat, sitä enemmän ansaitset CashPoint-pisteitä!
Mistä tiedän, että minulle on tarjolla kyselyjä?Lähetämme sinulle kutsun sähköpostitse aina uuden kyselyn julkaisun yhteydessä. Näet myös kaikki saatavillasi olevat kyselyt hallintapaneelistasi, kun kirjaudut tilillesi.
Miksi minua ei ole kutsuttu yhteenkään kyselyyn?Todennäköisyytesi tulla kutsutuksi kyselyyn riippuu useista tekijöistä, kuten henkilökohtaisista mieltymyksistäsi sekä kulloinkin tekemiemme kyselyiden lukumäärästä ja tyypistä. Lähetämme sinulle aina sähköpostia, kun käytettävissäsi on uusi kysely. Varmista, että olemme sallittujen lähettäjien luettelossasi ja ettei sähköpostipalveluntarjoajasi estä Surveys for CashPointsin sähköposteja.
Miten kauan kyselyyn vastaaminen kestää?Kyselyjen pituus vaihtelee, mutta yleensä vastaaminen kestää noin 5–20 minuuttia. Jokaisessa kyselykutsussa ilmoitetaan arvioitu vastaamisaika, vastaamisen määräaika ja suorituksesta myönnettävien CashPoint-pisteiden määrä.
Miksi en pysty avaamaan kyselyä?Kaikki internet-palveluntarjoajat eivät salli käyttäjien avata sähköpostissaan olevia linkkejä. Jos et pysty avaamaan saatavilla olevaa kyselyä, kokeile seuraavia keinoja:
Kopioi sähköpostissasi oleva linkki, liitä se selaimesi osoiteriville ja paina Enter-näppäintä. Siirryt sitten suoraan oikealle sivulle. Varmista, että kopioit selaimeen koko verkko-osoitteen ilman rivinvaihtoja. Joskus linkki voi nimittäin jakautua kahdelle riville.
Tajusin valinneeni väärän vastauksen – voinko muuttaa vastaustani?Et. Kyselyyn lähetettyä vastausta ei voi muuttaa jälkikäteen. Suojelemme tällä tavoin kyselyn tietoja. Ymmärrämme kaikkien tekevän joskus virheitä tai valitsevan väärän vaihtoehdon, mutta valitettavasti emme voi muuttaa jo annettuja tietoja.
Miksi kysely on nyt suljettu?
Suurimpaan osaan kyselyistämme voi vastata muutaman päivän ajan. Jotkut kyselyt osoittautuvat kuitenkin muita suositummiksi ja sulkeutuvat nopeasti. Meidän on rajoitettava lähettämiemme kutsujen määrää, jotta jokaisella olisi aina kohtuulliset mahdollisuudet vastata kiinnostaviin kyselyihin.
Valitettavasti emme pysty aina ennakoimaan kunkin kyselyn suosiota, ja joskus tarvittava vastausmäärä täyttyy odotettua nopeammin.
Emme. Valitettavasti voimme jakaa linkin kuhunkin kyselyyn vain kerran.
Sain virheilmoituksen, mitä minun pitäisi tehdä?
Virheilmoituksen syynä voi olla jokin tekninen ongelma. Voit yrittää siirtyä kyselyyn uudelleen kyselykutsun kautta.
Jos kyselyssä on jokin laajempi ongelma, kysely voidaan peruuttaa ja lähettää sinulle myöhemmin uudelleen. Ota meihin tällaisessa ongelmatilanteessa yhteyttä ja anna kyselystä mahdollisimman paljon tietoa, mukaan lukien kyselyn numero, kutsusähköpostissa oleva linkki, kyselyn aihe, päivämäärä ja palkkion summa, jotta löydämme oikeat tiedot mahdollisimman nopeasti.
Et. Rekisteröityneen käyttäjän tulee täyttää kaikki kyselyt itse. Muussa tapauksessa käyttäjälle ei välttämättä enää lähetetä kyselypyyntöjä tai hän voi saada merkinnän vastausten kyseenalaisuudesta. Perheenjäsenesi ja ystäväsi ovat tervetulleita liittymään paneeliin, mutta jokaisella on oltava oma yksilöllinen sähköpostiosoitteensa ja Norwegian Reward -tilinumeronsa. Jokaisen rekisteröitymisen yhteydessä tehdään perusteellinen tietojen laatutarkastus.
Tarvitsenko muita ohjelmistoja?Joihinkin kyselyihimme tarvitaan Adobe Flash Player. Sen lataaminen vie vain muutaman minuutin. Siirry sivulle http://www.adobe.com ja valitse Lataa Flash Player -linkki. Flash Playeria ei ole välttämätöntä ladata etukäteen, mutta pääset aloittamaan kyselyn nopeammin, kun sinulla on kaikki ohjelmat valmiina.
Miksi en saanut täyttää kyselyä loppuun?
Markkinatutkimuksissa kaivataan usein hyvin tarkasti rajatun ihmisryhmän mielipiteitä. Siksi kunkin kyselyn alussa on muutama kysymys, jolla pyrimme seulomaan esiin kyseisen kyselyn kohderyhmän. Jos et kysymysten perusteella kuulu kohderyhmään, näet asiasta ilmoittavan viestin ja ohjaudut takaisin hallintanäyttöön. Kesken jääneissä kyselyissä olevat tiedot hylätään.
Kohderyhmien rajaus on normaali osa markkinatutkimusta, mutta antamalle meille riittävästi tietoa itsestäsi pystymme lähettämään sinulle entistä paremmin sopivia kyselyjä. Turhien hylkäysten välttämiseksi suosittelemme täyttämään kyselyprofiilin huolella ja päivittämään tiedot säännöllisesti.
Surveys for CashPoints -ohjelmaan rekisteröitymisen yhteydessä sinulta pyydetään muutamia väestöryhmätietoja (kuten ikä, sukupuoli ja postinumero), joiden avulla pystymme tarjoamaan sinulle kyselyjä itsellesi läheisistä aiheista.
Usein nämä samat kysymykset esitetään myös kyselyjen alussa, koska Surveys for CashPoints ei jaa henkilökohtaisia tietojasi kenenkään kanssa, mukaan lukien kyselyjä luovien asiakkaidemme kanssa. Näillä kysymyksillä varmistetaan, että asiakkaillemme välittämämme tiedot ovat tarkkoja ja ajantasaisia.
Jos olet vastannut useisiin kyselyihin muutaman päivän sisällä, sinulle sopivat tutkimukset ovat saattaneet päästä loppumaan. Sinulle sopivaan kyselyyn on myös voitu jo saada riittävä määrä vastauksia. Uusia kyselyjä voi kuitenkin olla saatavilla jo seuraavana päivänä, joten sinun kannattaa palata myöhemmin uudelleen.
Tietojasi saatetaan käyttää (i) viestintään kanssasi paneelin jäsenyydestä ja kyselyyn osallistumisesta; (ii) kutsujen lähettämiseen sinulle; ja (iii) CashPoint-pisteiden siirtämiseen Norwegian Reward -tilillesi.
Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on tietosuojaan liittyviä huolenaiheita?Katso Surveys for CashPointsin tietosuojakäytännöstä lisätiedot ja yhteystiedot.
Aina kun täytät kyselyn alkuvaatimukset, olet kyselyn täytettyäsi oikeutettu sen esittelysivulla ilmoitettuun CashPoint-pisteiden määrään. CashPoint-pisteesi siirtyvät automaattisesti Norwegian Reward -tilillesi 28 päivän kuluessa ja ovat sitten käytettävissäsi.
Miten näen kyselyistä ansaitsemani CashPoint-pisteet?Surveys for CashPoints -sivuston hallintapaneelissa näet ansaitsemiesi CashPoint-pisteiden kokonaismäärän. Näet yksittäisten kyselyjen tiedot valitsemalla Tili ja siirtymällä kohtaan Kyselyhistoria.
Huomaa, että kyseessä on vain Surveys for CashPoints -kyselyistä ansaitsemiesi CashPoint-pisteiden kokonaismäärä. Näet koko CashPoints-saldosi osoitteessa https://fi.norwegianreward.com/ .
Miten lunastan CashPoint-pisteeni?CashPoint-pisteesi siirretään automaattisesti Norwegian Reward -tilillesi. Valitse Maksa CashPoint-pisteillä, kun varaat lentosi osoitteessa Norwegian.com .
Miten pian ansaitsemani CashPoint-pisteet näkyvät tililläni?Ansaitsemasi CashPoint-pisteet näkyvät välittömästi kyselyn täyttämisen jälkeen Surveys for CashPoints -profiilissasi. CashPoint-pisteesi näkyvät Norwegian Reward -tililläsi kuitenkin vasta jopa 28 päivän kuluttua.
Uutena Surveys for CashPoints -jäsenenä aloitat Pronssi-tasolta. Tasoja on yhteensä viisi: Pronssi, Hopea, Kulta, Platina sekä korkein tasomme Timantti.
Jokaisella tasolla tärkeitä saavutuksia (niin kutsuttuja merkkejä), joita myönnetään aktiivisuutesi perusteella. Merkkejä myönnetään jäsenille, jotka aktivoivat tilinsä, vastaavat kyselyihin säännöllisesti ja täyttävät kyselyprofiilinsa.
Miten pääsen korkeammalle tasolle?Voit nousta korkeammalle tasolle suorittamalla kaikki nykyisellä tasollasi olevat aktiviteetit 365 päivän sisällä. Jos esimerkiksi olet Pronssi-jäsen, sinun täytyy suorittaa kaikki saatavilla olevat Pronssi-aktiviteetit, ennen kuin pääset Hopea-tasolle.
Voit kerätä saavutuksia myös nykyistä tasoasi korkeammilta tasoilta. Jos esimerkiksi täytät kyselyprofiilisi kokonaan, saat tehtävästä Platina-tason merkin. Et kuitenkaan pääse Platina-tasolle, ennen kuin olet kerännyt kaikki muut Platina-tasolle tarvittavat saavutukset.
Mikä Pronssi-jäsen on?Pronssi-jäsenet ovat juuri liittyneitä jäseniämme. Saavutat Pronssi-tason rekisteröitymällä ja aktivoimalla tilisi.
Mikä Hopea-jäsen on?Hopea on tikkaiden ensimmäinen askelma.
Päästäkseen Hopea-tasolle jäsenen täytyy
Kulta-jäsenet ovat jäseniä, jotka täyttävät kyselyjä säännöllisesti.
Päästäkseen Kulta-tasolle jäsenen täytyy
Platina-jäsenet vastaavat kyselyihin säännöllisesti ja ovat täyttäneet kyselyprofiilinsa lähes kokonaan.
Päästäkseen Platina-tasolle jäsenen täytyy
Timantti-jäsenet ovat ylimmän tason jäseniä. He ovat täyttäneet kyselyprofiilinsa kokonaan, täyttäneet vähintään 50 kyselyä ja osallistuvat kyselyihin aktiivisesti.
Päästäkseen Timantti-tasolle jäsenen täytyy
Säilyttääksesi nykyisen tasosi sinun tarvitsee vain vastata kyselyihin säännöllisesti, eli vähintään kerran viikossa. Jos et pidä yllä kyselyaktiivisuuttasi, menetät yhden, kahden, kolmen tai neljän viikon peräkkäisten kyselyjen merkkisi ja putoat alla olevalle tasolle.
Pidä myös kyselyprofiilisi ajan tasalla. Profiilin tietyt osat vanhenevat ajan myötä, joten muista tarkistaa välillä tilanne ja päivittää kaikki vajavaiset osiot.